معاون وزیر کار: بخشی از بدهی دولت امسال (۱۴۰۳) به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود آخرین وضعیت مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان سخنگوی شورای نگهبان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات تزریق واکسن HPV هنوز برای عموم لازم نیست + ویدئو محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن و قند خون | خواص سرکه سیب را بشناسید با مهمترین عوامل گرمازدگی آشنا شوید | چه چیزی باعث گرمازدگی می‌شود؟ فعالیت بدنی کم در اوقات فراغت و کاهش خطر سکته مغزی واقعا مجبوریم روزانه ۸ لیوان آب بنوشیم؟ چگونه در سوگ به کودکان کمک کنیم؟ ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار
سرخط خبرها

مهار آتش‌سوزی کارگاه تولید ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۵۸۳۴۷
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
مهار آتش‌سوزی کارگاه تولید ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد + عکس و فیلم
دقایقی قبل یک کارگاه و فروشگاه تولید ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه این حریق اطفا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت:حریق گسترده در فروشگاه و کارگاه تولید ابر و اسفنج باعث شد تا آتش نشانان در میان حجم بالایی از دود‌های سمی و مهلک به مهار آتش بپردازند.

مهار آتش‌سوزی کارگاه تولید ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد + عکس

آتشپاد دوم مجید فرهادی که در محل این آتش سوزی حضور داشت افزود: این آتش سوزی دقایقی قبل به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان قریب به ۶ ایستگاه را به محل اعزام که با سرعت عمل همکاران آتش نشان حریق در همان دقایق اولیه مهار و از سرایت آتش به فروشگاه این مجموعه و منازل مسکونی اطراف جلوگیری بعمل آمد و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

مهار آتش‌سوزی کارگاه تولید ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد + عکس

جزئیات بیشتر از آتش سوزی مهیب در یک کارگاه و انبار ابر و اسفنج در خیابان گاز مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->